Sørgelig syn, spesielt den Butian... Og februar sies å bli minst like kald som vinteren hittil, og om ikke det var nok sier de at denne vinteren er den fjerde kaldeste på over 100 år her på vestlandet!!
Hva har minimumstemperaturene hos deg vært så langt? Det ble kanskje i minste laget med beskyttelse denne vinteren, så unormal kald den ble....?
Jepp, palmene skulle vært dekket til bedre, spesielt med den relativt tørre vinteren vi har hatt her. Jeg har rett og slett ikke fått tid, så nå får vi bare se hva som skjer. Jeg trodde minimumstempen her hadde vært -17, men når jeg kikket på max/min på værstasjonen hadde den krøpet ned til -20 på det værste. Når jeg ser på palmene har jeg et lite håp på Trachycarpusene og humilisen. Butiaen tror jeg egentlig jeg kan glemme
Begynner å bli rimelig rastløs nå som dagene blir merkbart lenger, men våren kan ikke komme fort nok... Heldigvis reiser jeg en uke til Costa del Sol neste lørdag, og forhåpentligvis er all snø borte til jeg kommer hjem igjen, men jeg har mine tvil... For alt jeg vet varer dette langt inn i Mars